Nasz potencjał serwisowy pozwala zredukować czas reakcji
do 4h, a średni czas naprawy < 48h

Profesjonalny serwis

Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami i oprogramowaniem diagnostycznym, pełną dokumentacją serwisową oraz wsparciem producenta. Wszyscy mechanicy i inżynierowie są objęci systemem cyklicznych szkoleń fabrycznych Crown i posiadają certyfikaty UDT.

Pierwszy w branży

Informatyczny system zarządzania serwisem i monitoringu obsługiwanych wózków on-line. Ewidencjonowanie obsługi wózkówi udzielenie klientom dostępu do historii ich wózków w systemie on line.

Szybka reakcja

18 ośrodków serwisowych zlokalizowanych w całej Polsce. Dojazd do klienta maksymalnie do 1,5h.W 96% przypadków czas reakcji serwisowej nie przekroczył 4h, a średni czas naprawy wózków wyniósł 32h.

Dobre wyposażenie

70 pracowników zatrudnionych w pionie serwisu, 50 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia i sprzęt diagnostyczny.

Partner na dłużej

34% wózków widłowych objętych stałymi umowami serwisowymi. 3400 wózków widłowych w stałej obsłudze serwisowej.

25% wzrost produktywności przy kompletacji zamówień! Crown QuickPick® Remote

System zdalnego sterowania jest obsługiwany za pomocą specjalnej rękawicy. Operator może przesuwać wózek podczas kompletacji, co skutkuje mniejszą liczbą wykonywanych czynności, mniej kroków, mniej noszenia, mniej zagrożeń.

Dowiedz się więcej

WŁAŚCIWE ROZWIĄZANIE DLA TWOJEGO BIZNESU

Bez względu na to czy chcesz wynająć, skorzystać z leasingu, czy kupić nowe lub używane wózki podnośnikowe, nasz zespół pomoże zanalizować i ustalić właściwe rozwiązania dla Twojego biznesu!
Skontaktuj się z nami